Milyen Apple Watch szíjat használj sportoláshoz?

Az Apple Watch a szabadság érzését, a kötöttségek nélküli életet kínálja mindenki számára. Nagy könnyedséget jelent a hétköznapokban, praktikus megoldásokat kínál munkakörnyezetben, a barátokkal való állandó kapcsolattartáshoz is pótolhatatlan, és persze az egészségünkre is folyamatosan odafigyel, a pulzusunkat és a mozgásunkat is folyamatosan kontrolálhatjuk általa. Miért is ne használnánk intenzívebb mozgáshoz is? Nem árt a legideálisabb sportkiegészítőket is beszerezni hozzá, amik még jobb teljesítményt tesznek lehetővé futáskor, úszáskor vagy akár egy nagyobb túrázáskor.
Azt mondhatnánk, hogy ha az embernek van legalább két Apple Watch szíja, akkor az egyiket mindig tudja szárítani sportolás után, és eközben a másikat használhatjuk. De az mindenképpen alapszabály, hogy a sportoláshoz nem érdemes bőr, illetve fém-alapú szíjakat viselni. Az előbbi bebüdösödhet, idővel könnyen elszíneződhet, míg az utóbbi az oxidáció veszélyének van kitéve, és a súlyával amúgy sem a legideálisabb a sportoláshoz. ezen túlmenően viszont szinte bármilyen szj ideális lehet, kedvünkre válogathatunk például a applewatchshop.hu termékei közül.

A legnépszerűbbek természetesen a szilikonpántok. Könnyűek, gyorsan tisztíthatóak, nem mellesleg esztétikusak és bizonyos típusok a sötétben is fluoreszkálnak, ami javítja a láthatóságunkat. Extra tipp: keresd a lyukacsos és emiatt még könnyebben szellőző típusokat. Első látásra furcsa lehet a mágneses textil szíjak használata, de mindenkit megnyugtatunk, vannak ezek között nylonnal felturbózott verziók is, amik kifejezetten a tisztíthatóságot és a nedvesség távolságtartását segítik, ezeket viselve sem fog izzadtságban úszni a kezünk a sportolás végére. Ha tehát tudjuk, hogy 38/40 mm-es vagy 42/44 mm-es óratípushoz szeretnénk kiegészítőt, már kezdhetjük is a keresést.

Add a Comment